دلم می سوزه ... هم برای خودم هم برای دوستام ... دلم می سوزه ... به خاطر زیباترین چیزهایی که به فراموشی سپرده می شند ... به خاطر عزیزترین چیزهایی که از بین می رند و به خاطر گل هایی که به سرعت پژمرده می شند ...

دلم می سوزه ... به خاطر جوون هایی که در اوج جوونی می میرند ... به خاطر انسان هایی که بیماری لاعلاج و دردناک می گیرند و به خاطر انسان هایی که در غم از دست دادن عزیزاشون می سوزند و ناله می کنند .

دلم می سوزه .. وقتی بچه های کم سن و سال رو می بینم که در حال گدایی هستند در حالی که هم سن و سال های اونا حتی معنی واژه پول رو به درستی نمی فهمند و در حال خاله بازی و گرگم به هوا هستند .

دلم می سوزه ... وقتی وضع فعلی جامعم رو می بینم و بعد بچه های ساده ای که به زودی وارد این اجتماع خراب می شند و اونا هم روز به روز خراب تر می شند .

دلم می سوزه ... وقتی دخترای ساده ای رو می بینم که اسیر دام افراد حیله گر می شند ... وقتی می بینم که چه بلاهایی بر سرشون می یاد ... وقتی که می بینم که چطور یک دختر به سادگی دل می بنده و بعد ها تاوان سنگینی برای سادگیش می پردازه .

دلم می سوزه ... وقتی دست یک نو جوون سیگار میبینم .. وقتی حماقتهای اونا رو میبینم که چه چیزهایی رو بهش رو می یارند برای اینکه ثابت کنند بزرگ شدند ... سیگار ، الکل ، مواد ...

دلم می سوزه ... وقتی میبینم اطرافم کسانی هستند که به نون شبشون محتاجند ... وقتی بچه ای به غذایی که می خورم با حسرت نگاه می کنه ... وقتی که زنی آلوده گناه می شه تا شکم بچش رو سیر کنه .

دلم می سوزه ... دلم می سوزه ...دلم می سوزه ...

دلم می سوزه از اینکه فرهنگ ، شرف ، عزت ، عصمت ، معنویت ، صداقت ، ایمان و وجدانمون رو ازمون گرفتند و به فراموشی سپردیم ولی دم نمی زنیم و ساکت نشستیم .

به راستی دلم می سوزه ... دلم می سوزه ...

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام آقا هادی گل داداش گلم اونائی که روح بلندی دارن قلب پر دردی دارن این به آدم مسئولیت میده که در حدی که میتونه و از عهد هاش برمیاد به دیگرون کمک کنه.
من از همه چیز بیشتر از این دلم میسوزه که آدما قر گوهر وجودشون رو نمیدونن و خودشون رو و عمرشون رو در مقابل هیچ از دست میدن.

شراره یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:18 ق.ظ http://sb7.persianblog.com

سلام هادی خان بامزه کلی هم که دس میندازی این اوجیت رو باشه حرفی نیست مثل همیشه : )..راستی چرا زدی تریپ های غم زده .. گذشته از شوخی امید همه شاد و سیر باشن

mahan یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:12 ب.ظ http://mahanaa.blogspot.com

agha vaghean harf hesab bood
man fekr mikardam do kalame harf hesab ba kioomars saberi raft zir khak vali mesl inke khosh bakhtane edame dare

٪٪- یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:18 ب.ظ

salam.....are manam delam misoozeh ..ba agha saeedam movafegham...vaghti ke adamha khodashono gom mikonan....vaghti arzeshe vojoodiyeh afrad shenakhteh nemishe...vaghti nemateh zendegi lams nemishe ,onvaght.....%%-

منگوله یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:25 ب.ظ http://mangoole.persianblog.com

من هیچ وقت از دلسوزوندن واسه کسی خوشم نیومده!

نا معلوم دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:32 ب.ظ

هر کس میتونه دل بسوزونه مهم چیز دیگری هست که تو ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد